Verhuizing Jongbloed Fiscaal Juristen

Vanaf 1 juli 2018 zal Jongbloed Fiscaal Juristen N.V. zich vestigen aan de Marthalaan 5 in Enschede. “Na ruim 10 jaar kantoor te hebben gehad in ‘Het Witte Huis’ aan de Oldenzaalsestraat 125 (te Enschede) was het tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe locatie voor ons kantoor, hoe mooi om weer terug te keren naar het oude “nest” waar we zijn gestart, toen nog op 1 kamer met 2 personen,” aldus directeur/eigenaar Dennis Jongbloed. “Al enige tijd waren we op zoek naar een nieuw pand om ons groeiende kantoor te huisvesten. We zijn dan ook enorm blij dat we nu deze prachtige, historische villa aan de Marthalaan kunnen betrekken.”

De reden van de verhuizing is dat er vanwege de groei van Jongbloed Fiscaal Juristen N.V. in het huidige kantoorpand ruimtegebrek optrad. Martijn te Riet (mede-eigenaar): “Met het oog op de toekomst, waarin we een verdere groei verwachten, kunnen we in het nieuwe kantoor in ieder geval een behoorlijke tijd vooruit.”

Dat de keuze op het pand aan de Marthalaan is gevallen heeft te maken met de vele mogelijkheden die het pand te bieden heeft. Tevens heeft het pand de uitstraling die bij ons past. Onze collega’s, klanten en relaties zullen zich er snel thuis voelen. Het pand aan de Marthalaan is, evenzo als de huidige locatie, ontworpen door de architect A.G. Beltman.

Jongbloed Fiscaal Juristen N.V.

Jongbloed Fiscaal Juristen is een jong belastingadvieskantoor (met vestigingen in Enschede en Den Haag ) en met meer dan 100 jaar ervaring. Per 1 juli 2018 verhuizen wij (met onze 15 collega’s) naar een nieuwe locatie. Al bijna 12,5 jaar adviseert het kantoor ondernemers en vermogende particulieren over onder andere complexe nationale en internationale fiscaal-juridische vraagstukken.

Foto's van het pand

Voor foto's van ons pand kunt u deze reportage bekijken.

Laatste update op 02-05-2018
Artikel gemaakt op 02-05-2018
U bevindt zich hier : Jongbloed Fiscaal Juristen Kantoor Algemene info Persberichten Verhuizing Jongbloed Fiscaal Juristen