print sitemap zoeken disclaimer contact

Klant tevredenheid

Werkt u mee aan het verbeteren van onze dienstverlening.

De algemene zaken binnen kantoor (secretariaat, etc.)

De deskundigheid van uw adviseur

De bereikbaarheid van uw adviseur

De communicatie tussen u en uw adviseur

De informatieverstrekking omtrent de stand van zaken en voortgang

De betrokkenheid van uw adviseur

De doorlooptijd van uw advies of werkzaamheden

Het nakomen van gemaakte afspraken

Bent u tevreden over het resultaat (procedure, advies, etc.)

Wat vond u van de prijs-kwaliteitverhouding

Rapportcijfers voor uw adviseur

Rapportcijfers voor Jongbloed Fiscaal Juristen

Hoe kan Jongbloed Fiscaal Juristen haar dienstverlening verbeteren

Overige opmerkingen

Als wij contact met u mogen opnemen laat dan hier uw e-mailadres en telefoonnummer achter;

Uw naam

Deel deze pagina

Laatste update op 15-08-2019
Artikel gemaakt op 04-05-2009
Dit artikel (of blog of voorbeeldovereenkomst) is met aandacht en zorgvuldigheid geschreven, maar bevat informatie van algemene en informatieve aard. De informatie in dit artikel kan, afhankelijk van de omstandigheden van uw specifieke geval, niet of verminderd van toepassing zijn. De informatie in dit artikel dient derhalve niet als fiscaal/juridisch advies te worden beschouwd. Jongbloed Fiscaal Juristen N.V., haar medewerkers en of haar vestigingen/deelnemingen aanvaarden dan ook geen enkele aansprakelijkheid voor de gevolgen van het gebruik van de informatie uit het artikel.
U bevindt zich hier : Jongbloed Fiscaal Juristen Kantoor Klanttevredenheid

Jongbloed Fiscaal Juristen - Disclaimer - Zoeken - Sitemap