Actueel over Auto buitenland

Belastingdienst doet onderzoek naar campers met Duits kenteken

Camper met Duits kenteken [news] 2012-04-25 Belastingdienst doet onderzoek naar campers met Duits kenteken In april 2012 heeft de Belastingdienst een onderzoek
Lees meer over Camper met Duits kenteken

BPM en EG-recht

BPM en EG-recht BPM in strijd met EG-recht Er zijn de laatste tijd diverse uitspraken over de rechtsgeldigheid van de BPM. De Rechtbank in Breda ( 10 april 2007,
Lees meer over BPM en EG recht

Voorwaarden vergunning BPM versoepeld

Voorwaarden vergunning BPM versoepeld Met ingang van 1 maart 2007 zijn de gebruikersvoorwaarden voor de zogenaamde wernemers- en de werkgeversvrijstelling BPM
Lees meer over Wijziging BPM wetgeving

Belastingvrij auto rijden in Nederland nog slechts gedurende twee weken

Belastingvrij auto rijden in Nederland nog slechts gedurende twee weken Update 6: Formulier Melding kortstondig gebruik beschikbaar. Update 5: Voorwaarden bekend
Lees meer over Huurauto uit buitenland

Laatste update op 23-11-2008
Artikel gemaakt op 23-11-2008